اشتراک گذاری

روشن نشدن دستگاه کپی

“چرا دستگاه کپی روشن نمی شود؟” یکی از سوالاتی است که بسیاری از کاربران این دستگاه با آن موجه می شوند. با توجه به وجود قطعات و بخش های متعدد در این دستگاه، احتمال بروز هرگونه اختلال ریز و درشت در آن وجود دارد. هریک از این مشکلات، می توانند زمینه ساز بروز نواقص جدی و روشن نشدن دستگاه کپی شوند.

از آنجا که انواع مدل های دستگاه کپی کونیکامینولتا در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار گرفته و کاربران زیادی دارند، این مطلب را به بررسی دلایل روشن نشدن این محصول اختصاص داده ایم. امیدواریم نکات ارائه شده برای شما مخاطبین گرامی مفید واقع شود.

روشن نشدن دستگاه کپی

روشن نشدن دستگاه کپی و عدم استفاده از این دستگاه

شاید باور کردن این موضوع سخت باشد که عدم استفاده از دستگاه های کپی کونیکامینولتا نیز ممکن است به روشن نشدن این دستگاه منجر شود. اگر دستگاه کپی به مدت طولانی روشن نشود، قسمت های مختلف آن از کار افتاده و در نتیجه، ممکن است در زمان نیاز، روشن نشود. این مساله نیز به عنوان یکی دیگر از دلایل روشن نشدن دستگاه کپی در نظر گرفته می شود.

نقش برد فرمتر در روشن نشدن دستگاه کپی

اگر دستگاه کپی کونیکا مینولتای شما روشن نمی شود، ممکن است مشکل از برد فرمتر آن باشد. این قطعه، که می توان آن را همان برد اصلی معرفی کرد، به نوعی ستون فقرات دستگاه کپی بوده و وظیفه ی کنترل تمام اجزای الکترونیکی و مکانیکی در این محصول را بر عهده دارد. بروز خرابی در این قطعه، منشأ مشکلات مختلفی است که از آن جمله باید به روشن نشدن دستگاه کپی اشاره نمود.

 

کار کردن بیش از حد و روشن نشدن دستگاه کپی

یکی از اصلی ترین دلایل روشن نشدن دستگاه کپی کونیکامینولتا، کار کردن بیش از حد این محصول است. جالب است بدانید که دستگاه های کپی، با توجه به مدل و نوع کار، ظرفیت عملکردی مشخصی دارند که توسط کمپانی سازنده ی آنها تعریف می شود. چنانچه بیش از حد تحمل این محصول از آنها کار کشیده شود، ممکن است دچار مشکل شده و دیگر روشن نشوند.

حل مشکل روشن نشدن دستگاه کپی

برای حل مشکل روشن نشدن دستگاه کپی، همکاران ما در نمایندگی کونیکامینولتا کلیه ی اقدامات لازم برای تعمیر تخصصی این محصول را انجام می دهند. اگر با مشکل روشن نشدن دستگاه کپی خود مواجه شدید، ضمن مراجعه به این مرکز، خدمات لازم در جهت رفع این مساله را دریافت خواهید کرد.

جالب است بدانید که با تعمیر قطعات آسیب دیده و یا تعویض آنها با نمونه ی اورجینال، مشکل حل شده و شما کاربران گرامی می توانید از دستگاه خود استفاده نمایید. همچنین خود شما نیز می توانید با بررسی ظاهر دستگاه و رفع نقایص اتصالات، مشکل را به سادگی برطرف نمایید.

دلایل سطحی روشن نشدن کپی

علاوه بر موارد ذکر شده، گاهی دلایل روشن نشدن دستگاه کپی بسیار سطحی بوده و به سادگی قابل حل می باشند. به عنوان مثال، گاهی ممکن است کابل برق دستگاه دچار قطعی شده و در نتیجه، این محصول روشن نشود. یا ممکن است در اثر حواس پرتی کاربر، دستگاه کپی به صورت کامل به پریز برق متصل نشده باشد.

اختلالات و نوسانات جریان برق و یا خرابی دکمه ی پاور دستگاه نیز می تواند در فهرست دلایل روشن کپی کونیکامینولتا جای بگیرد. لذا توصیه می کنیم پیش از مراجعه به مراکز تعمیرات، این موارد را بررسی نموده و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل نمایید.

 

تعمیرات دستگاه کپی کونیکامینولتا

واحد تعمیر دستگاه کپی کونیکامینولتا ، به منظور انجام تعمیرات تخصصی انواع مدل های کپی این شرکت راه اندازی شده است. همانطور که مشاهده کردید، مین برد یکی از قطعات بسیار پیچیده و حساس این دستگاه بوده و در صورت تعمیر نادرست، عملکرد کل دستگاه را تحت تاثیر منفی قرار می دهد.

به همین دلیل، در صورت ایجاد مشکل، نیازمند تعمیرات تخصصی بوده و بررسی آن حتما باید توسط تعمیرکاران با تجربه و ماهر انجام شود. همکاران ما در واحد مذکور، تعمیر مین برد دستگاه کپی کونیکامینولتا را به شکل تخصصی انجام می دهند.

کارشناسان این مرکز ضمن برخورداری از دانش فنی و تخصصی کافی و نیز تجربه ی چند ساله در تعمیرات این قطعه، قادر به ترمیم فوق تخصصی آن می باشند. همچنین به سبب برخورداری از تجهیزات و روش های نوین و استاندارد، می توانید شاهد بازگشت عملکرد دستگاه خود به کیفیت اولیه باشید.

تعمیرات دستگاه کپی کونیکامینولتا

اگه تلویزیونت روشن نمیشه بیا اینجا 😉: 👈 تعمیر تلویزیون سونی با گارانتی 1 الی 24 ساعته 👉 

نمایندگی کونیکامینولتا

نمایندگی کونیکامینولتا متشکل از بخش های فروش و تعمیر کلیه محصولات این کمپانی می باشد. حضور کارشناسان دارای تخصص و مجرب ، موجب ارائه خدماتی تخصصی و متناسب با سطح نیاز کاربران در این مرکز شده است.

جالب است بدانید که در بخش فروشنمایندگی کونیکامینولتا، آخرین تولیدات این کمپانی چند منظوره شامل: انواع ماشین های اداری، مدل های متنوع تلویزیون و انواع لوازم خانگی، کامپیوتر و تجهیزات جانبی و… به صورت اورجینال به مشتریان عرضه می گردد. همچنین در بخش خدمات پس از فروش نمایندگی کونیکامینولتا، کاربران می توانند خدمات مربوط به گارانتی محصولات و نیز مشاوره های پس از فروش این محصولات را دریافت نمایند.

واحد تعمیرات کونیکامینولتا

وجود ابزار آلات و تجهیزات مدرن در واحدهای تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا ، این مجموعه را به یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیر در میان رقبا تبدیل کرده است. تعمیرکاران فعال در این واحدها، می توانند کلیه ی اقدامات مورد نیاز برای ترمیم تخصصی دستگاه را با استفاده از این تجهیزات انجام دهند.

ویژگی دیگر این واحدها، استفاده از قطعات یدکی اورجینال در محصولات کونیکامینولتا می باشد. چنانچه هریک از وسایل الکترونیکی شما دچار مشکل شده و نیاز به تعویض قطعه داشت، می توانید از جایگزینی نمونه ی اصل در واحدهای تعمیرات کونیکامینولتا اطمینان داشته باشید.

اخبار، اطلاعات، مقالات جذاب و سوالات متداول کاربران را در سایر بخش های سایت دنبال کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩