اشتراک گذاری

سرویس در محل کپی ریکو

سرویس در محل کپی ریکو یکی از خدمات ویژه ی نمایندگی این برند به کاربران محترم می باشد. گاهی ممکن است مشتریان، امکان حضور در واحدهای تعمیراتی و تحویل دستگاه خود را نداشته باشند؛ از سوی دیگر، وزن و اندازه ی این دستگاه ها حمل و نقل آنها را مشکل می کند.

بر همین اساس، کاربران عزیز می توانند با تعمیرگاه مرکزی تماس گرفته و تقاضای دریافت خدمات سرویس در محل کپی ریکو را به ثبت برسانند. همکاران ما ضمن تماس با شما و انجام هماهنگی های لازم، به محل مورد نظر شما اعزام می شوند.

لازم به ذکر است که تکنسین هایی که برای ارائه ی این سرویس در نظر گرفته شده اند، کارشناسانی با تجربه و ماهر در حوزه ی تعمیرات دستگاه کپی هستند. این افراد، ابزار و تجهیزات پیشرفته ای را همراه خود دارند که در ترمیم کپی ریکو از آنها استفاده می نمایند.

سرویس در محل کپی ریکو

مزایای استفاده از سرویس در محل کپی ریکو

استفاده از خدمات سرویس در محل کپی ریکو، مزایای بسیاری برای کاربران دارد که در این قسمت به برخی از این مزایا اشاره می کنیم:

  •  نظارت بر کار

    حضور تعمیرکاران ارائه دهنده ی خدمت سرویس در محل کپی ریکو در محل مشتری و انجام عملیات عیب یابی و تعمیر در حضور آنها، امکان نظارت مشتری بر این فرایند را فراهم می سازد. در چنین شرایطی، شما می توانید اطمینان داشته باشید که تعمیرات محصولتان در بهترین سطح کیفی انجام می شود.

    همچنین در صورتی که نیاز به تعویض قطعه ای احساس شود، کارشناسان سرویس در محل کپی ریکو، قطعه ی مورد نظر را در حضور مشتری تعویض می کنند. جایگزینی قطعه ی معیوب نیز تحت نظارت شما انجام شده و می توانید از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

  • کاهش هزینه ها

    یکی از مزایایی که استفاده از سرویس در محل کپی ریکو برای کاربران به همراه دارد، صرفه جویی در هزینه و زمان است. انتقال دستگاه معیوب به تعمیرگاه، علاوه بر این که کاربر را متحمل هزینه می کند، وقت او را نیز خواهد گرفت.

    علاوه بر این، حمل و نقل دستگاه کپی دردسرهای خاص خود را به همراه دارد. سرویس در محل کپی ریکو، با اعزام تیم به محل مورد نظر مشتری، صرفه جویی بسیاری در این دو فاکتور مهم را امکان پذیر کرده است. کاربران با استفاده از این سرویس، دیگر نیازی به پرداخت هزینه ی انتقال دستگاه کپی ریکو به تعمیرگاه ندارند. بدین ترتیب، زمانی را هم صرف انتقال دستگاه به مرکز تعمیرات نمی کنند.

  • قطعات جانبی همراه

    ممکن است دستگاه کپی شما نیازمند یک قطعه باشد. برخی مراکز تعمیر در این حالت، تهیه ی قطعه ی مورد نیاز را به عهده ی مشتری می گذارند. این در حالی است که همکاران ما در سرویس در محل کپی ریکو، این نقص را برطرف کرده اند.

    در این سرویس، کارشناسان اعزامی، مجموعه ای از قطعات یدکی را همراه خود به محل مشتری می برند. این کار باعث می شود در صورت نیاز به قطعه ای، مشتری برای پیدا کردن آن به زحمت نیفتاده و عملیات تعویض و ترمیم نیز با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

واحد تعمیرات کپی ریکو

واحد تعمیر دستگاه کپی ریکو ، به سبب برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه ی تعمیر و به تبع آن کیفیت بالای تعمیرات، همواره مورد قبول و رضایت کاربران قرار گرفته اند. کارشاسان این مرکز، ضمن برخورداری از دانش بالای تعمیر انواع دستگاه های کپی ریکو، از تجربه ی بالایی نیز در این زمینه برخوردار می باشند.

به واسطه ی همین دانش و تجربه، می توانید اطمینان داشته باشید که محصول شما در این واحدها با دقت و کیفیتی مثال زدنی تعمیر و ترمیم می گردد. لازم به ذکر است که چنانچه به هر دلیلی، قادر به مراجعه ی حضوری به واحدهای تعمیرات نباشید، می توانید از خدمات سرویس در محل کپی ریکو برخوردار شوید. همچنین ارائه ی گارانتی در قبال کلیه ی خدمات این مرکز، عاملی دیگر در رشد و محبوبیت مرکز تعمیرات کپی ricoh به شمار می آید .

 

خدمات سرویس در محل کپی ریکو

خدمات ارائه شده در سرویس در محل کپی ریکو به شرح زیر است :

  • ارائه ی کلیه ی خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه های کپی ریکو
  • تعمیر و سرویس در محل دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر انواع مدل های دستگاه کپی ریکو
  • انجام فرایند عیب یابی و اصلاح عیوب انواع دستگاه کپی ریکو در محل
  • تعویض قطعات معیوب کپی ریکو در حضور مشتری

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو سال هاست که به فروش و تعمیر انواع محصولات این کمپانی در ایران اشتغال دارد. در بخش فروش این نمایندگی، کارشناسان زبده ی فروش فعالیت می کنند. ارائه ی مشاوره های تخصصی پیش از فروش به مشتری، از جمله خدمات ارائه شده در این بخش  به شمار می رود.

چنانچه قصد خرید یکی از دستگاه های کپی ریکو را دارید، می توانید از مشاوره کارشناسان در فروشگاه مرکزی ریکو برخوردار شوید. همکاران ما با تسلط کامل بر تمام ویژگی های فنی این محصولات، به سوالات شما پاسخ داده و شما را در داشتن خریدی هوشمندانه یاری می کنند.

در واحدهای تعمیرات ریکو که در این مرکز وجود دارد، متخصصان با تجربه ای فعالیت می کنند. در این صفحه به شرح خدمات سرویس در محل کپی ricoh  پرداختیم اگر صاحب دیگر دستگاه های ریکو هستید نگران نباشید خدمات سرویس در محل ریکو تمامی محصولات این کمپانی را در برمی گیرد.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و خواندنی های ریکو، می توانید از بخش های مختلف سایت دیدن نمایید .

4/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩