فروشگاه مرکزی ریکو ، ارائه دهنده خدمات فروش محصولات ریکو به کاربران می‌باشد . کارکنان این مرکز ، محصولات اورجینال ریکو را به محض ورود به بازار ، به کاربران خود عرضه می‌کنند . با توجه به تخصصی بودن امر فروش ، فروشگاه مرکزی ریکو از کارشناسانی در این حوزه بهره می‌برد که دارای تخصص و تجربه بالا در فروش انواع محصولات ریکو می‌باشند. این کارشناسان ، به واسطه تسلط کافی بر این محصولات و مختصات فیزیکی و فنی آنها ، به ارائه مشاوره دقیق و تخصصی به خریداران می‌پردازند. چنانچه قصد خرید یکی از محصولات ریکو را دارید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه مرکزی ریکو ، از مشاوره پرسنل بخش فروش این فروشگاه ، بهره‌مند شوید.

کارشناسان فروش در این مرکز ، ضمن معرفی دستگاه ، جزئیات آن و نیز نحوه کارکرد محصول موردنظر را برای شما تشریح می‌کنند تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید. همچنین ، با توجه به بودجه و مورد کاربری شما ، بهترین گزینه در این مرکز به شما معرفی می‌گردد. نکته‌ای که نباید از آن غافل شوید این است که برای تهیه هرکدام از محصولات شرکت ریکو ، به هیچ عنوان به مراکز و نمایندگی‌های غیر مجاز ، مراجعه نکنید. این مراکز ، با فریب دادن مشتری ، هدف فروش محصولات تقلبی و بی کیفیت و در نتیجه ، کسب سود بیشتر را دنبال می‌کنند.

لذا توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از پرداخت هزینه‌های بیهوده و نیز به منظور خرید محصول اورجینال ، فروشگاه مرکزی ریکو را انتخاب نمایید. می‌توانید اطمینان داشته باشید که هزینه دریافتی در این مرکز ، منصفانه و طبق نرخنامه مصوب می‌باشد.

فروشگاه-مرکزی-ریکو

مشاوره پیش از فروش محصولات ریکو

از جمله خدمات فروشگاه مرکزی ریکو ، میتوان به ارائه مشاوره پیش از فروش اشاره کرد. کارشناسان فروش ریکو ، در این فروشگاه حضور دارند تا راهنمایی‌های لازم در مورد محصول مورد نظر را به شما ارائه نمایند. این کارشناسان ، کلیه اطلاعات فنی و تخصصی موردنیاز شما را با دقت و صبوری هرچه تمام تر ، به شما ارائه می‌دهند . این اطلاعات ، شما را در داشتن خریدی هوشمندانه و مطمئن ، یاری می‌کند.

لازم به ذکر است که مدیریت نمایندگی ریکو ، ارکان مشتری مداری را سرلوحه کار کارکنان بخش فروش محصولات ریکو قرار داده است و نسبت به اجرای تمام و کمال این اصل ، بسیار حساس عمل میکند. در همین راستا ، پرسنل فروشگاه مرکزی ریکو ، تلاش می‌کنند تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه نمایند. همچنین در این فروشگاه ، بروشورهایی طراحی شده است که حاوی اطلاعات دقیقی درمورد هریک از محصولات ریکو می‌باشد . مشتریان محترم می‌توانند با استفاده از این بروشورها ، به اطلاعات جامعی در مورد محصول موردنظرشان دست پیدا کرده و اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان فروش مستقر در فروشگاه مرکزی ریکو ، دریافت نمایند.

فروش انواع محصولات ریکو

فروشگاه مرکزی ریکو ، عرضه کننده کلیه محصولات کمپانی ریکو به کاربران گرامی می‌باشد. این مرکز ، ضمن فروش جدیدترین محصولات شرکت ریکو ، امکانی را فراهم آورده که کاربران ، بتوانند هرکدام از محصولات ریکو را در همین فروشگاه ، تهیه کرده و نیازی به صرف زمان و هزینه اضافی برای مراجعه به فروشگاه‌های مختلف نداشته باشند.

محصولات عرضه شده در فروشگاه مرکزی ریکو عبارتند از :

  • عرضه دستگاه‌های فکس ریکو در مدل‌های متنوع
  • عرضه مدل‌های مختلف دستگاه کپی ریکو
  • فروش لوازم جانبی در فروشگاه مرکزی ریکو
  • عرضه انواع ماشین‌های اداری ریکو
  • عرضه انواع پرینتر ریکو
  • فروش انواع اسکنر Ricoh

فروش قطعات جانبی محصولات ریکو

در فروشگاه مرکزی ریکو ، علاوه بر محصولات شرکت ریکو ، لوازم جانبی نیز به فروش می‌رسد. از جمله فعالیت‌های این فروشگاه ، سفارش ، واردات و فروش قطعات جانبی ، از کمپانی اصلی ریکو می‌باشد. بدیهی است که این قطعات ، اورجینال بوده و دارای کیفیت اصلی می‌باشند. لازم بذکر است که در فروشگاه مرکزی ریکو ، خدمات پس از فروش نیز برای محصولات این شرکت ارائه می‌گردد.

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

در نمایندگی ریکو در ایران ، فروش محصولات ریکو و همچنین خدمات مربوط به تعمیرات آنها انجام می‌پذیرد. در این مرکز برای هرمحصول ، واحدهای جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. حضور کارشناسان متخصص در هر واحد سبب شده تمرکز بر روی فرایند عیب‌یابی و تعمیر هرمحصول ، بالا برود. در نتیجه کیفیت کار نیز به سطح بسیار بالایی ارتقاء پیدا کند.

ما در نمایندگی و واحدهای تعمیرات ریکو تلاش می‌کنیم تا با ارائه هرچه بهتر خدمات ، رضایت شما را جلب نماییم. شما کاربران گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل در محصولات ریکوی خود ، می‌توانید به واحد تخصصی آن محصول در این مرکز مراجعه نمایید . خاطرنشان می‌سازیم که در کلیه واحدهای تعمیرات ریکو ، هزینه خدمات بر اساس نرخنامه مصوب تعیین و دریافت می‌گردد.

قابل توجه کاربران سایت : برای آگاهی از آخرین اخبار و مقالات مربوط به محصولات ریکو ، می‌توانید به صفحه زیر مراجعه نمایید.