اشتراک گذاری

فروش واحد موبایل فوجیتسو

واحد موبایل فوجیتسو در فوریه سال ۲۰۱۶ بود که از بخش IT جدا شد و بعنوان یک واحد مستقل به فعالیت خود ادامه داد. هم اکنون در سپتامبر این کمپانی ژاپنی با برگزاری یک مزایده واحد موبایل خود را به فروش گذاشته است. مدیران ارشد فوجیتسو قصد خود را از این تصمیم افزایش تمرکز خود بر بخش IT که هسته اصلی فعالیتهای اقتصادی‌شان میباشد؛ عنوان کردند. تاکنون موبایل‌های هوشمند راکو-راکو بیشترین فروش واحد موبایل فوجیتسو در ژاپن را تشکیل داده‌اند.

درحال حاضر کمپانی فوجیتسو پنجمین شرکت بزرگ تکنولوژی در ژاپن می‌باشد. این کمپانی تمایلی به فروش نام برند موبایل‌های خود ندارد. به همین دلیل احتمالا این شرکت شرط حفظ نام برند گوشی‌های هوشمندش را از اصلی‌ترین شروط قرارداد فروش تعیین میکند.

فروش واحد موبایل فوجیتسو

واحد موبایل فوجیتسو را چه‌کسی میخرد؟

بزرگترین شرکت کنندگان در این مزایده شرکت‌های لنوو و هواوی بودند. سایر کمپانی‌ها از جمله Polaris Capital Group ژاپنی و CVC Capital Partners انگلیسی هم تمایل خود را برای خرید بخش موبایل Fujitsu اعلام کردند. در خبرها آمده Foxconn ، غول تکنولوژی تایوانی نیز در این مزایده شرکت کرده است.

برای دانستن اینکه کدامیک از این کمپانی‌های بزرگ در این رقابت تنگاتنگ مدیر واحد موبایل فوجیتسو خواهند شد؛ باید تا دور دوم مزایده صبر کنیم. درحال حاضر کمپانی فوجیتسو سرگرم تحلیل و بررسی پیشنهادهای ارائه شده از سوی شرکت کنندگان در مزایده فروش واحد موبایل خود می‌باشد.

نمایندگی فوجیتسو و واحدهای تعمیرات فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در ایران کادری از برترین و حرفه‌ای‌ترین مهندسان حوزه تعمیر و فروش را به همکاری فراخوانده است. بدین وسیله این مرکز ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران فوجیتسو می‌باشد. در حال حاضر شما هموطنان گرامی می‌توانید با حضور در این مرکز تمامی خدمات تخصصی موردنیاز خویش را دریافت نمایید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی فوجیتسو در ایران شامل دو حوزه فروش و تعمیر است. این مرکز تمامی تولیدات کمپانی fujitsu نظیر تلویزیون، لپ‌تاپ، تلفن همراه، مانیتور، دستگاه فتوکپی و… را پشتیبانی می‌کند. مرکز تعمیرات فوجیتسو ضمن همکاری با گروهی از مهندسان جوان و متخصص، پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا را فراهم آورده است. هدف از این فرآیند ارائه خدمات تخصصی با بهره‌مندی از برترین تکنولوژی و تخصص روز دنیا می‌باشد. واحدهای تعمیرات فوجیتسو در بخش زیر معرفی خواهند شد.

در سایر بخش‌های وب‌سایت مطالبی با عنوان مقالات ، اخبار ، محصولات و سوالات متداول را مطالعه کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩