تعمیرات کپی توشیبا

تعمیرات کپی توشیبا در نمایندگی کپی با تکیه بر مهارت و حذاقت کارشناسان این مجموعه انجام می گردد. مرکز تعمیرات دستگاه کپی توشیبا، ضمن تعهد به اجرای تمامی اصولِ مشتری‌مدار، خود را ملزم به ارائه‌ی بهترین سطحی کیفی خدمات می‌داند. کادر فنی تعمیرات دستگاه کپی توشیبا در راستای رسیدن به این اهداف، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح کیفی خدمات، تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز را با گارانتی ارائه نماید.

تعمیرات ارائه شده در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دو شیوه «تعمیر در مرکز» و «تعمیر در محل» قابل سرویس دهی می باشد. مرکز تعمیرات کپی توشیبا با تجربه بیست ساله در زمینه تعمیرات انواع دستگاه های کپی و به عنوان یکی از زیربخش های شرکت سخت افزار ایران، این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهد که تمامی خدمات مرتبط با این حوزه با رعایت تمامی پارامترهای مطرح شده از سوی کارخانه سازنده عرضه نماید.

این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت می‌پذیرد. در ادامه به بررسی ویژگی های واحد تعمیرات کپی توشیبا، در قسمت های مختلف شامل؛ خدمات مرکز تعمیرات کپی توشیبا، اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول می پردازیم.

نمایندگی دستگاه کپی توشیبا

نمایندگی دستگاه توشیبا با هدف ارائه ی تمامی سرویس های پشتیبانی به مشتریان این محصولات، احداث گردید. با شروع فعالیت این مجموعه، کاربران بسیاری دیگر مجبور به مراجعه به مراکز فاقد اعتبار و غیر استاندار نبودند. نمایندگی دستگاه کپی توشیبا، یکی از اصلی ترین محور های فعالیت خود را به تعمیرات کپی توشیبا اختصاص داده است.

چرا که تجهیزات کپی توشیبا دارای حساسیت های فراوانی هستند و هر نوع خرابی در آن ها نیازمند بررسی دقیق دارد. دستگاه های کپی توشیبا ممکن است در طول عمر مفید نسبتا طولانی خود، با مشکلات فراوانی روبرو شوند که این امر اجتناب ناپذیر است. این مشکلات در دو نوع کلی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در این مجموعه بررسی میشود.

پس از شناسایی نوع خرابی و علت وقوع آن، مراحل تعمیر، ترمیم، بازیابی و یا تعویض بر روی دستگاه کپی توشیبا اعمال میگردد. آن چه در این مورد حائز اهمیت است، رسیدگی به موقع توسط کارشناس مربوطه است. از این توصیه میشود به هنگام مواجهه با مشکل در عملکرد دستگاه خود، حتما به نمایندگی تعمیرات کپی توشیبا مراجعه فرمایید.

خدمات مرکز تعمیرات کپی توشیبا

اقداماتی مثل تعمیر و تعویض فیوزینگ، تعویض درام و تمیز کردن این قطعه، شارژ کارتریج، تعمیر کاغذکش و بخش های مختلف آن، تعمیر و تعویض مین برد، تعمیرات برد پاور، تعمیر اپتیک، ترمیم سنسورها، تعویض خازن های آسیب دیده، شارژ تونر، تعویض دولوپر، تعمیر و تعویض دکمه ها، تعویض کابل ها و اتصالات فرسوده و آسیب دیده و رفع مشکلات عملکردی دستگاه، مهم ترین خدمات تعمیر توشیبا هستند. گارانتی معتبر کمک پیشه به شما این اطمینان را می دهد که قطعات استفاده شده در دستگاه اورجینال بوده و خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.

رفع ارور های رایج در دستگاه کپی توشیبا

رفع ارور های رایج در دستگاه کپی توشیبا

ممکن است در حین کار با دستگاه کپی توشیبای خود با ارورهای مختلفی روبرو شده باشید. این ارورها در پنل لمسی مشاهده میشوند. لازم است بدانید که این هر کدام از این ارورها به طور خاص مربوط به نوع مشخصی از اختلال میشود.

این اختلالات میتواند سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. به عنوان مثال این ارور ها میتواند به  تغذیه ی نادرست، زمان نصب کارتریج جدید، قرار نگرفتن کاغذ به صورت صحیح در دستگاه، عدم توانایی برای انجام کپی، پر بودن سینی داخلی، نیاز به اضافه ی کاغذ و بسیاری دیگر از مشکلات اشاره کند.

کارشناسان واحد تعمیرات کپی توشیبا با شناخت کامل این خطاها و چگونگی برطرف ساختن شان، قادرند هر گونه مشکل مرتبط را در حداقل زمان شناسایی و رفع کنند.

رفع مشکل کپی شدن خطوط سیاه دستگاه توشیبا

وجود خطوط سیاه موازی در برگه های کپی شده میتواند بسیار آزار دهنده باشد. اگرچه این فرایند به نظر پیچیده نمی رسد اما مواردی وجود دارد که در هنگام رفع نقطه یا خطوط سیاه در کپی، باید از آن ها پرهیز کنید.

توصیه میشود در منزل یا محل کار، شیشه دستگاه را با مواد ساینده، استون، بنزن، آمونیاک، اتیل الکل یا کربن تتراکلرید تمیز نکنید. همچنین نباید مایع را به طور مستقیم بر روی شیشه قرار دهید. قرار دادن مایع به طور مستقیم باعث نفوذ آن در دستگاه کپی توشیبا شده و به آن آسیب وارد می کند.

از دستمال نرم مرطوب شده با آب، شیشه پاک کن غیر ساینده یا تمیزکننده لنز عینک استفاده کنید. زمانی که کارتان تمام شد، شیشه را با پارچه نرم و خشک تمیز کنید تا لکه ای روی آن باقی نماند. اگر همچنان مشکل سیاه کپی شدن برگه ها به قوت خود برجا ماند، لازم است با برقراری تماس با نمایندگی تعمیرات کپی توشیبا، حل مشکل را به متخصصان زبده ی این مجموعه بسپارید.

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی توشیبا

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی توشیبا

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی توشیبا جز آن دسته از مشکلاتی ست که میتواند بسیار آزار دهنده باشد. اقدامات ساده ای میتواند این مشکل را برطرف کند. اما اگر مشکل گیر کردن کاغذ همچنان ادامه دار بود، لازم است برای حفظ سلامت دستگاه خود، هر چه زود تر به نمایندگی تعمیرات کپی توشیبا مراجعه کنید. برای جلوگیری از آسیب، همیشه برگه ای که دچار مشکل شده است را به آرامی خارج کنید و از پاره شدن برگه جلوگیری نمایید.

سعی کنید کاغذ را در جهتی بردارید که وارد دستگاه شده است. هر بخشی از کاغذ که در دستگاه باقی بماند چه بزرگ و چه کوچک می تواند مسیر آن را مسدود کند و باعث ایجاد مشکلات بعدی گردد.

لازم است ابتدا سینی کاغذ را سمت خود بکشید و بعد از آن کاغذ پاره شده را به طور کامل از دستگاه خارج کنید. سپس کاغذ سالم را درون آن قرار داده و در صفحه نمایش گزینه ی تایید را فشار لمس کنید. مطمئن شوید که هیچ کاغذی در فید دستگاه باقی نماینده باشد.

حل مشکل ویروسی شدن دستگاه کپی توشیبا

معمولا آن دسته از دستگاه هایی که امکان اتصال به شبکه و در عین حال فضای ذخیره سازی دارند، ممکن است با مشکلات مختلف نرم افزاری روبرو شوند.

یکی از این مشکلات، ویروسی شدن دستگاه است. استفاده از بد افزار ها هم میتواند از دیگر مشکلات نرم افزاری دستگاه های کپی توشیبا به شمار آید.

نمایندگی تعمیرات کپی توشیبا با برخورداری از تیم زبده ی مهندسان نرم افزار، قادر است در حداقل زمان با بهره گیری از انتی ویروس های معتبر، چنین مشکلاتی را مرتفع سازد.

حل مشکل ویروسی شدن دستگاه کپی توشیبا
شارژ و تعویض کارتریج فتوکپی توشیبا.

شارژ و تعویض کارتریج فتوکپی توشیبا

گاهی باید برای تعمیرات کپی توشیبا، کارتریج آن را شارژ یا تعویض کرد. بسته به مدل دستگاه، ممکن است نتوان کارتریج آن را شارژ کرد و یا تنها امکان تعویض این قطعه وجود داشته باشد. به طور کلی شارژ کارتریج، به دلایلی همچون هزینه کمتر و …، رایج تر است؛ اما کارتریج های یکبار مصرف، باید حتما تعویض شوند. در غیر این صورت، احتمال بروز مشکلاتی همچون تونرریزی بسیار بالاست. تکنسین های تعمیر دستگاه فتوکپی toshiba، با توجه به مدل دستگاه و کارتریج آن، این قطعه را تعویض کرده و یا شارژ می کنند تا مشکلاتی همچون افت کیفیت، کمرنگ شدن و … برطرف شوند.

تعمیر فیوزینگ کپی توشیبا

خرابی فیوزینگ به دلیل تاثیر مستقیمی که بر فرایند کار دستگاه کپی دارد، به راحتی قابل تشخیص است. اگر دستگاه فتوکپی شما بعد از شارژ کردن کارتریج هم دچار افت کیفیت چاپ شده است، به احتمال زیاد باید به فکر تعمیر فیوزینگ کپی توشیبا باشید. بیشتر مدل های فتوکپی به گونه ای طراحی شده اند که خرابی قطعاتی همچون فیوزینگ را در قالب کدها و ارورهای ویژه ای به اطلاع کاربران می رسانند؛ بنابراین راحت می توان خرابی این قطعه را تشخیص داد. گاهی هم از کار افتادن فیوزینگ یا درست کار نکردن آن، باعث ایجاد خطوطی روی برگه می شود. در هریک از این موارد، باید به مرکز تعمیرات کپی توشیبا مراجعه کرده و برای تعویض فیوزینگ اقدام نمایید.

تعمیر برد پاور دستگاه فتوکپی توشیبا

تعمیر برد پاور دستگاه فتوکپی توشیبا

یکی دیگر از مراحل تعمیرات کپی توشیبا تعمیر برد پاور است. برد پاور با برق در ارتباط است و انرژی مورد نیاز قطعات را تامین می کند. بنابراین خرابی آن می تواند مانع از روشن شدن دستگاه شده و یا حتی به قطعات دیگر آسیب برساند. تعمیر برد پاور دستگاه کپی توشیبا و دیگر برندها کار چندان دشواری نیست و معمولا می توان این قطعه را تعمیر کرد. با این حال در صورت سوختن برد، تعمیرکاران آن را با قطعه جدید جایگزین می کنند تا عملکرد دستگاه به حالت عادی بازگردد.

ویژگی های واحد تعمیرات کپی توشیبا

برخی از ویژگی های واحد تعمیر کپی توشیبا، که موجب امتیاز این نمایندگی از سایر نمایندگی ها گشته است در این قسمت ذکر می شوند. مرکز تعمیرات کپی خدمت رسانی همراه با تعهد را شعار اصلی خود می داند. نمایندگی کپی، در بخش فروش به عرضه ی انواع ماشین های اداری از جمله؛ دستگاه کپی، پرینتر، اسکنرو… می پردازد. همچنین مواد مصرفی و تجهیزات جانبی ماشین های اداری دراین بخش عرضه می گردند.

در بخش تعمیرات کپی توشیبا، شاهد استفاده از مجهزترین امکانات هستیم. در صورت نیاز به تعویض هریک از قطعات، از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده خواهد شد.علاوه براین، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی متفاوت می باشد.

این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که در صورت نیاز به تعمیرات در محل و منزل، نمایندگی کپی، کادر فنی را به محل مورد نظر مشتری اعزام خواهد کرد. لازم به ذکر است کیفیت خدمات رسانی به مشتریان توسط واحد CRM( ارتباط با مشتریان) به دقت کنترل و بررسی شده و به مدیریت مرکز تعمیرات کپی  گزارش می شود.

اخبار دستگاه کپی توشیبا و دیگر خبرها

کارشناسان نمایندگی کپی در تلاشند تا کاربران و مشترکان این سایت را در جریان جدیدترین اخبار و اطلاعات مرتبط با ماشین های اداری قرار بگیرند. اخبار دستگاه کپی توشیبا اعم از خبرهای مربوط به تولید دستگاه کپی جدید توسط کمپانی توشیبا، فن آوری تازه در ماشین های اداری توشیبا، ارائه قطعه ای جدید در دستگاه های کپی توشیبا و خبرهایی از این دست در اختیار کاربران گرامی قرار می گیرد. جهت اطلاع از تازه ترین رویدادها در ارتباط با دستگاه کپی توشیبا و دیگر خبرهای ماشین های اداری در این قسمت ما را همراهی نمایید.

مقالات کپی توشیبا و دیگر مقالات

مقالات دستگاه کپی توشیبا و دیگر مقالات توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان و مهندسان این حوزه گردآوری شده و حاوی جدیدترین راهکارها و ترفندهای تعمیر دستگاه کپی توشیبا، راه های نگه داری از دستگاه کپی، قطعات تشکیل دهنده ی دستگاه کپی توشیبا، چگونگی عملکرد قطعات، چگونگی تعمیر قطعات دستگاه کپی توشیبا در نمایندگی کپی و… در این قسمت مورد بررسی قرار می گیرد.  لازم به ذکر است مقالات در دو حوزه ی تخصصی و عمومی به کاربران ارائه می شود و نیاز هر دو گروه کاربران را رفع خواهد نمود.

انواع دستگاه کپی توشیبا ودیگر ماشین های اداری

کارشناسان مرکز تعمیرات کپی توشیبا در این بخش برآنند تا شما کاربران گرامی را با ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری مدلهای گوناگون دستگاه کپی توشیبا ، نقاط قوت و ضعف محصولات و کاربرد آن آشنا سازند. متخصصین تعمیرات کپی  با واکاوی انواع دستگاه های این برند ویژگی های کلی و اختصاصی هر یک از آنها را استخراج نموده و از طریق فضای ذیل با شما به اشتراک می گذارند. جهت دریافت ویژگی های انواع دستگاه کپی توشیبا و دیگر ماشین های اداری روی این بخش را پیگیری نمایید.

سوالات متداول تعمیرات کپی توشیبا

سوالات متداول تعمیرات کپی توشیبا در این بخش قابل پیگیری می باشد سوالات از بین کاربردی ترین و پرتکرارترین پرسش ها انتخاب شده و دراختیار شما کاربران گرامی قرار می گیرد. همچنین می توانید پرسش ها و ابهام های خویش را درباره فرآیند تعمیرات دستگاه کپی در این مرکز از طریق راه های ذکر شده در وب سایت رسمی نمایندگی کپی با کارشناسان ما در میان بگذارید.

کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه کپی تک تک پرسش های دریافت شده از سوی کاربران را بررسی کرده و پاسخگوی آنها خواهند بود. جهت مطالعه سوالات متداول تعمیرات کپی که پیش از این از سوی دیگر کاربران وب سایت ارسال گشته اند به بخش زیر مراجعه نمایید.

تعمیر دستگاه کپی

مرکز تعمیر دستگاه کپی، ضمن بهره مندی ازکادری منسجم و متخصص، تمامی نیازهای مشتریان خود را در سه حوزه ی تعمیر و فروش ماشین های اداری  و آموزش تعمیرات انواع ماشین های اداری برطرف می کند. خدمت رسانی همراه با تعهد شعار اصلی نمایندگی کپی می باشد و در تمامی خدمات خود این اصل را مدنظر قرار می دهد. نمایندگی کپی، در بخش فروش به عرضه ی انواع دستگاه های زیراکس از جمله؛ دستگاه کپی، پرینتر، اسکنر و… می پردازد. همچنین مواد مصرفی و تجهیزات جانبی ماشین های اداری دراین بخش عرضه می گردند.

در نمایندگی تعمیرات کپی، شاهد استفاده از مجهزترین امکانات هستیم. در صورت نیاز به تعویض هریک از قطعات، از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده خواهد شد. لازم به ذکر است تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی متفاوت می باشد. همچنین که در صورت نیاز به تعمیرات در محل و منزل، واحد تعمیرات کپی توشیبا، کادر فنی را به محل مورد نظر مشتری اعزام خواهد کرد.

لازم به ذکر است کیفیت خدمات رسانی به مشتریان توسط واحد CRM (ارتباط با مشتریان) به دقت کنترل و بررسی شده و با شخص خاطی برخورد خواهد شد. در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیرات کپی مطالعه نمایید.

تعمیرات دستگاه کپی ریکو دربردارندۀ تمامی سرویس های تعمیر، ترمیم و تعویضی است که در فهرست خدمات پس از فروش دستگاه های کپی ریکو ذکر شده است.

تعمیرات فتوکپی زیراکس تنها یک نمونه از انبوه خدماتی است که نمایندگی فتوکپی زیراکس ارائه می دهد. این نمایندگی در حوزه های فروش، پس از فروش و تعمیرات فتوکپی زیراکس خدمات رسانی دارد.

کمک پیشه در کنار شماست تا ضمن اعزام تیم تعمیرات کپی شارپ در محل، روند عیب یابی و ترمیم این محصول را برای شما راحت تر کند.

تعمیر دستگاه کپی برادر در محل مورد نظر شما انجام شده و در صورت نیاز به حمل دستگاه به کارگاه تعمیرات ، خدمات حمل و نقل به عهده ی مرکز تعمیرات دستگاه کپی می باشد.