اشتراک گذاری

آموزش راه اندازی کپی کونیکا مینولتا

اگه به تازگی دستگاه کپی خریداری کردین و هنوز اونو راه اندازی نکردین، مطلب امروز ما میتونه خیلی به شما کمک کنه. نصب و راه اندازی دستگاه فتوکپی مساله مهمیه چون کیفیت انجام این کار، میتونه رو عملکرد دستگاه تاثیر مستقیم بذاره. شما باید نصب این دستگاه رو درست انجام بدین تا بتونین به شکل بی نقص ازش استفاده کنین. 

کارشناس های تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا، نکاتی رو راجع به فرایند نصب و شروع به کار این دستگاه به ما دادن که اونا رو در اختیار شما دوستای عزیزمون قرار میدیم. با استفاده از این نکات و فیلم آموزش راه اندازی کپی کونیکا مینولتا ، میتونین مراحل نصب رو به درستی انجام بدین و خیالتون از کارکرد بی نقص دستگاه راحت باشه. 

اگه مشکلی تو اجرای مراحل داشتین، همکارای ما در نمایندگی کونیکا مینولتا مرکز سخت افزار ایران، راهنمایی های لازم رو بهتون ارائه میدن. از طریق راه های ارتباطی که تو سایر بخش های سایت ذکر شده، میتونین با کارشناس های این مرکز در ارتباط باشین.

تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا

راهنمای آموزش راه اندازی کپی کونیکا مینولتا

بعد از این که فتوکپی مورد نظرتون رو خریداری کردین، باید اونو از بسته بندی بیرون بیارین. این کار رو با دقت و به آرومی انجام بدین و احتیاط کنین که دستگاه به منگنه های کارتن برخورد نکنه یا ضربه نخوره. در مرحله بعد، کابل ها و اتصالات رو بیرون بیارین و با توجه به دفترچه راهنما، اونا رو در جای خودشون نصب کنین. 

حالا دستگاه رو در جای مناسب (دور از تابش نور آفتاب و حرارت بالا) قرار بدین و پیچ نگهدارنده صفحه اسکن رو باز کنین. بعد، درب های بغل و جلوی دستگاه کپی کونیکا مینولتا رو باز کنین. حالا باید یونیت دولوپر رو باز کنین و اونو شارژ کنین چون معمولا دستگاه های آکبند شارژ ندارن. مرحله بعدی آموزش راه اندازی کپی کونیکا مینولتا ، قرار دادن دسته برگه ها در کاغذکش هست. حالا دستگاه رو به برق وصل و اونو روشن کنین و بعد از انجام دادن تنظیمات مربوطه، فرایند فتوکپی رو شروع کنین.

در این مقاله بخوانید : آموزش کپی پشت و رو

نکات راه اندازی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

قبل از راه اندازی و شروع استفاده از دستگاه کپی کونیکا ، لازمه که با چند تا نکته آشنا بشین و اونا رو رعایت کنین. توجه به این نکات کمک میکنه که فرایند نصب بهتر انجام بشه و شما بتونین بهره بیشتری از دستگاه ببرین. مهم ترین نکاتی که در آموزش راه اندازی کپی کونیکا مینولتا مطرح میشه، عبارتند از:

  • قبل از هر کاری، حتما صفحه اسکنر دستگاه رو تمیز کنین. کارشناس های تعمیرات کونیکا مینولتا معتقدن که این کار باعث میشه آلودگی روی برگه کپی شده وجود نداشته باشه.
  • نکته بعدی این که از کاغذ مناسب و سازگار با مدل دستگاه کپی استفاده کنین. به ظرفیت سینی هم توجه کنین و برگه های بیشتری در اون قرار ندین.
  •  نکته دیگه در راهنمای آموزش راه اندازی فتوکپی کونیکا مینولتا ، توجه به نوع سیستم تغذیه اتوماتیک هست. بعضی از مدل های دستگاه کپی، سیستم تغذیه اتوماتیک یا همون ADF ندارن و شما باید برگه ها رو به صورت جداگانه روی شیشه بذارین.
  • یه خط کش رو صفحه اسکنر وجود داره که اندازه کاغذ روی اون نوشته شده. با استاده از این خط کش، میتونین کاغذ رو روی صفحه به بهترین شکل تنظیم کنین. اگه این مراحل اشتباه انجام بشه، ممکنه فرایند کپی هم به صورت ناقص انجام بشه.
  • بعد از تنظیم موارد ذکر شده، دکمهCopy  کپی رو فشار بدین تا  فشار دهید تا فرآیند کپی شروع بشه. البته قبل از انجام تنظیمات و ارائه دستورات مورد نظر، حتما کیفیت چاپ رو با کپی گرفتن از یه برگه تست کنین که مشکلی به وجود نیاد.

نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا

نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا، تعدادی از کارشناسان و تعمیرکارای مجرب رو به خدمت گرفته و به این ترتیب، خدمات بسیار با کیفیتی رو در زمینه ی تعمیر محصولات این کمپانی به کاربرا ارائه میده. لازمه بدونین که در این نمایندگی، انواع محصولات برند کونیکا شامل دستگاه کپی، پرینتر و … به فروش میرسه و به صورت تخصصی و حرفه ای ترمیم میشه. 

همچنین اون دسته از افرادی که نیاز به راهنمایی هایی در خصوص مشکلات و ایرادهای محصول مورد نظرشون دارن، میتونن با مراجعه به واحد تعمیرات کونیکا مینولتا در مرکز سخت افزار ایران، اطلاعات لازم رو از مشاورین ما دریافت کنن. این بخش از نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا ضمن رعایت اصول مشتری مداری، مفتخره که به عنوان مرکز مورد اطمینان کاربران شناخته شده و همواره انتخاب اول اونها بوده.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩