اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا 350

دستگاه کپی کونیکا مینولتا 350 را میتوان یکی از با کیفیت ترین دستگاه های کپی تولید شده توسط کمپانی کونیکا مینولتا به شمار آورد. این دستگاه در سری فتوکپی های رنگی جای میگیرد. دستگاه کپی کونیکا مینولتا ، به دلیل ساختار پیشرفته اش، مزایای بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

از پایین بودن قیمت مواد مصرفی گرفته تا اشغال فضای کمتر و عمر مفید قابل توجه.  این دستگاه کپی رنگی، امکان پرینت و اسکن را به صورت همزمان به کاربران خود میدهد. پشتیبانی از حجم بالای کار این فتوکپی ، از آن دستگاهی مناسب شرکت ها و سازمان ها ساخته است.

از آن جا که این دستگاه فروش قابل توجهی در بازار کشورمان داشته است، نمایندگی تعمیرات کپی کونیکا مینولتا ، بر حسب وظیفه ی خود، واحد های مختلفی را به عیب یابی و تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا 350 اختصاص داده است. در این مقاله برخی از مشکلات متداول دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا 350  را بررسی خواهیم کرد. این مقاله به کاربران فتوکپی کونیکا مینولتا اختصاص داده شده است و میتواند برای سایر کاربران تجهیزات کپی نیز، کاربرد داشته باشد.

تعمیر-دستگاه-کپی-کونیکا-مینولتا-350

تعمیر درام دستگاه کپی کوینکا مینولتا 350

یکی از قطعات مهم که نقش بسیار ویژه ای در عملکرد دستگاه کپی کونیکا مینولتا 350 و سایر تجهیزات اداری ایفا میکند، درام است. لازم است بدانید، درام به هر گونه خراش بسیار حساس است و این خراش ها میتوانند باعث ایجاد علامت های اضافی و مزاحمی بر روی کاغذ چاپ شوند. 

برخی از مواد اولیه هم ممکن است توانایی خود را برای نگهداری یا مقاومت در برابر شارژ از دست بدهند و این امر سبب میشود که تونر توانایی چسبندگی خود را بر درام از دست بدهد و در این صورت دستگاه کپی کونیکا مینولتا،  دیگر قادر به چاپ بر روی هیچ برگه ای نخواهد بود. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا 350 ، با بهره مندی از تخصص و امکانات ویژه ی خود ، تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا را به انجام میرساند.

تعمیر مین برد دستگاه کپی خود را به ما بسپارید

تعمیر دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا 350

خرابی دولوپر دستگاه کپی و مشکلات مربوط به آن، از اختلالات رایجی ست که کاربران بسیاری برای حل آن به نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا مراجعه میکنند. در اکثر این موارد کارشناسان تعمیر دستگاه فتوکپی گزینه ی تعویض دولوپر را منطقی ترین راه حل میدانند. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی ، با برخورداری از مجرب ترین کارشناسان و متخصصان، و با بهره گیری از به روز ترین تجهیزات، قادر است، تمامی مشکلات پیش آمده در دولوپر کونیکا مینولتا را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و برطرف کند.

تعمیر مین برد دستگاه کپی کونیکا مینولتا 350

یکی از قطعات مهم دستگاه کپی کونیکا مینولتا 350 که امکان بروز خطا و اختلال در آن وجود دارد، مین برد است. اهمیت بالای این قطعه به کلیه ی تجهیزات چاپ و کپی اختصاص دارد و تنها شامل این مدل نمیشود. این قطعه ی حساس، پردازش عملیات انجام شده ی دستگاه را عهده دار است. 

پس میتوان تصور کرد که  ایجاد هر گونه خرابی در آن، عملکرد سایر بخش های دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد؛ از همین رو لازم است که اختلالات ایجاد شده در آن در اسرع وقت و با دقت و تخصص کافی، مرتفع شود. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا 350 با بهره گیری از مجهز ترین ابزار و دستگاه های لازم و با در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصان مجرب تعمیر دستگاه کپی، قادر است تمامی مشکلات مین برد را مرتفع سازد.

سرویس در محل کونیکا مینولتا

یکی از خدمات ویژه ی نمایندگی تعمیرات کپی کونیکا مینولتا ، ارائه ی سرویس در محل دستگاه کپی است. این سرویس ها موجب کسب رضایت بسیاری از کاربران شده است. این خدمات تنها به تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا 350 اختصاص ندارد  و کلیه ی مدل های فتوکپی کونیکا مینولتا را در بر میگیرد. این سرویس ها شامل تمام خدمات تعمیر و بازیابی است که در نمایندگی به انجام میرسد.

از آن جا که دستگاه های کپی با احتمال خرابی های مختلفی روبرو هستند، رسیدگی به تمامی مشکلات در محل به صورت تخصصی ارائه میگردد. طریقه ی استفاده از خدمات سرویس در محل به گونه ایست که با برقراری تماس با نمایندگی و ثبت سفارش، تعمیرکاران ما به همراه ابزار و لوازم مورد نیاز، جهت تشخیص به محل مورد نظر شما، مراجعه میکنند و پس از عیب یابی دقیق، مراحل تعمیر را بر روی دستگاه کپی انجام می دهند.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا خدمات خود را در دامنه های وسیعی ارائه میدهد. از اصلی ترین و مهم ترین سرویس های این مجموعه میتوان فروش و عرضه ی انواع تجهیزات اداری کونیکا مینولتا و تعمیراتشان، نام برد. نمایندگی کونیکا مینولتا با برخورداری از کادر فروش مجرب، میتواند هر گونه اطلاعات و راهنمایی های عمومی و تخصصی را برای انتخاب و خرید انواع این محصولات در اختیار مشتریان قرار دهد. کاربران عزیز همچنین امکان استفاده از خدمات پشتیبانی و تعمیر را در محدوده ی گارانتی و خارج از آن نیز، دارند. این خدمات با دقت و استاندارد ویژه در اختیار این عزیزان، قرار میگیرد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩