اشتراک گذاری

تعمیرات فتوکپی شارپ

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

تعمیرات فتوکپی شارپ، به عنوان یکی از اصلی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات کپی مرکز سخت افزار ایران شناخته می شود. این مرکز سالهاست که به ارائه خدمات در زمینه تعمیرات انواع مدل های فتوکپی پرداخته و توانسته رضایت کاربران را نیز جلب نماید. لازم است بدانید که فرایند ترمیم این دستگاه، باید در محیطی مجهز و توسط افراد مجرب و دوره دیده انجام شود. نمایندگی ترمیم کپی، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا و استخدام تعمیرکاران زبده، گام بلندی در جهت تخصصی شدن تعمیرات این دستگاه برداشته است. همکاران ما با تکیه بر دانش فنی و مهارت بالای خود و نیز استفاده از تجربه ی چندین ساله در این حوزه، شرایطی را فراهم کرده اند که انواع مشکلات دستگاه کپی در این نمایندگی قابل ترمیم باشد. برای آشنایی با سایر سرویس ها و خدمات تعمیرات فتوکپی شارپ ، از شما دعوت می کنیم به ادامه ی مطلب توجه کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”7062″ size=”medium” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

مشکلات رایج فتوکپی شارپ

از جمله مهم ترین  مشکلاتی که در تعمیر دستگاه کپی شارپ مورد توجه قرار می گیرد، می توان به مواردی همچون: مچاله شدن برگه ها در دستگاه کپی، گیر کردن کاغذ در دستگاه، تاریک یا روشن بودن غیر عادی کپی خارج شده از دستگاه، مشکلات مربوط به کارتریج و تونر، افتادن خطوطی روی برگه ی کپی، ایجاد لکه هایی در برگه، بروز صداهای غیر عادی از دستگاه کپی، خاموش شدن ناگهانی دستگاه و مواردی این چنینی اشاره کرد. نکته ی مهمی که در مورد این مشکلات وجود دارد این است که باید در اسرع وقت برطرف گردند؛ چرا که در صورت تداوم، می توانند بخش های دیگر دستگاه را نیز دچار مشکلاتی کرده و هزینه ی تعمیرات را چندین برابر کنند. لازم است بدانید که تعمیرات کپی، یک فرایند تخصصی است و نیاز به مهارت بالایی دارد؛ لذا توصیه می کنیم برای بررسی و تعمیر فتوکپی خود، تنها به مراکز معتبر مراجعه نمایید. نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی در مرکز سخت افزار ایران، با کیفیت ترین خدمات را در این زمینه به شما عزیزان ارائه خواهد نمود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

چرا کپی درست کار نمی کند؟

بروز اختلال در عملکرد هر وسیله ای دلایلی دارد که اطلاع از آنها می تواند برای تعمیرکاران مفید واقع شده و روند ترمیم را تسریع نماید. یکی از مهم ترین علل مورد بررسی در تعمیرات فتوکپی شارپ، خرابی کاغذکش این دستگاه است. این مساله معمولا منجر به بروز مشکلاتی در ورود و خروج کاغذ می شود. همچنین ایراد در کارتریج، پایین بودن کیفیت تونر و کاهش یا اتمام آن، افت شدید کیفیت کپی را در پی خواهد داشت. نواقص یونیت های فیوزینگ، تغذیه، دولوپر و ترانسفر دستگاه کپی، مشکلات پنل، خرابی درام، ایرادات موجود در کابل ها و اتصالات، نوسانات برق، مشکلات فنی اپتیک، خرابی بردهای الکترونیکی دستگاه، نواقص و ایرادهای موجود در سنسورهای کپی، نامناسب بودن کاغذ مورد استفاده، استفاده از تونر بی کفیت و مواردی از این دست، از جمله دیگر دلایلی است که در تعمیر دستگاه کپی sharp بررسی می شود. بدیهی است که با برطرف کردن این دلایل، مشکلات و اختلالات عملکردی دستگاه نیز رفع و ترمیم می گردند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

تعویض قطعات معیوب دستگاه کپی

همانطور که اطلاع دارید، گاهی ممکن است علی رغم به کار گرفتن همه ی روش های موجود برای تعمیر دستگاه کپی، قطعات معیوب قابل تعمیر نباشند. در این حالت، تنها راه حل موجود، تعویض قطعه  مورد نظر است. آنچه در تعویض قطعات از کار افتاده دستگاه کپی شارپ اهمیت دارد، استفاده از نمونه های اورجینال ومتناسب است. باید بدانید که این محصول، نسبت به قطعات غیر اصل و بی کیفیت بسیار حساس بوده و با مشکلات جدی تری مواجه خواهد شد. همچنین لازم است فرآیند تعویض قطعه فرسوده، با نظارت تعمیرکاران مجرب و دوره دیده انجام گردد. در صورت بروز هرگونه خطا در مراحل جایگزینی قطعات، ممکن است به سایر بخش های دستگاه کپی نیز آسیب هایی وارد گردد. بنابراین توصیه می کنیم در صورت نیاز به تعویض قطعات دستگاه کپی خود، به مراکز معتبر مراجعه نموده و از رعایت شدن نکات مطرح شده اطمینان حاصل نمایید. همکاران ما در طی فرایند تعمیرات فتوکپی شارپ ، به همه ی موارد ذکر شده توجه می کنند و با رعایت کردن آنها، دستگاه مورد نظر را به صورت بی نقص به شما تحویل خواهند داد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات فتوکپی شارپ در محل

در جهت تامین آرامش خاطر و فراهم کردن رفاه حال کاربران عزیز، مدیریت نمایندگی کپی اقدام به راه اندازی سرویس در محل برای تعمیر این محصول نموده است. پس از برقراری تماس با نمایندگی مذکور و گزارش مشکل، همکاران ما اطلاعات لازم را از کاربر دریافت کرده و در اسرع وقت، اقدام به اعزام تیم تعمیراتی به محل مورد نظر می نمایند. کادر فنی اعزام شده، از تخصص کافی برای عیب یابی و دستگاه کپی برخوردار بوده و می توانند انواع مدل های کپی را به صورت تخصصی تعمیر نمایند. صرفه جویی در زمان و هزینه و نیز عدم جابجایی دستگاه، از جمله مزایای استفاده از خدمات تعمیرات فتوکپی شارپ در محل کپی به شمار می رود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایدگی تعمیر دستگاه کپی در مرکز سخت افزار ایران، مرکزی است که به صورت ویژه، بر رفع ایرادات عملکردی این دستگاه متمرکز شده است. این مرکز، ضمن به خدمت گرفتن متخصصین ارشد حوزه ی ترمیم دستگاه کپی، بررسی و تعمیرات انواع مدل های این دستگاه از کلیه ی برندهای موجود را در دستور کار خود قرار داده است. دستگاه های کپی هریک از شرکت های کانن، توشیبا، شارپ، فوجیتسو، کونیکامینولتا، اچ پی و …، در نمایندگی مورد بحث و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا عیب یابی و ترمیم می گردند.

[/vc_column_text][us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩