اشتراک گذاری

تعمیرات فیوزینگ کپی زیراکس

دستگاه های کپی یکی از دستگاه های پرکاربرد می باشند. دستگاه های کپی در دو مدل رومیزی و ایستاده عرضه می شوند. یکی از آسیب پذیر ترین بخش های دستگاه کپی فیوزینگ آن است. فیوزینگ، اصلی ترین علت گرم بودن کاغذ پس از خروج از دستگاه کپی می باشد. به همین جهت تعمیرات فیوزینگ کپی زیراکس باید توسط متخصصان انجام شود.

تعمیرات این دستگاه یکی دیگر از خدماتی است که توسط نمایندگی رسمی زیراکس ارائه شده است. اختلال در این قطعه توسط تیم مجرب تعمیرکاران ما قابل حل می باشد. برای آشنایی بیشتر با این قطعه، نحوه ی کارکرد و آشنایی با تعمیرات دستگاه کپی مطلب  زیر را دنبال کنید.

تعمیرات فیوزینگ کپی زیراکس

فیوزینگ کپی زیراکس و نحوه ی کارکرد آن

همان طور که گفته شد علت گرم بودن کاغذ پس از خروج از دستگاه گذشتن آن از زیر فیوزینگ است. فیوزینگ قطعه ی کاربردی در دستگاه کپی و پرینتر می باشد. ورق کاغذ بعد از گذشتن از زیر این قطعه از دستگاه کپی خارج می شود. بد نیست بدانید فیوزینگ دستگاه قابل تعویض می باشد.

نحوه ی کارکرد این دستگاه به این صورت است که درام  که اندازه دقیق تونر مورد نیاز برای هر تصویر را در خود دارد آن را بر روی کاغذ پاشیده و پس از آن به وسیله ی فیوزینگ حرارت دیده و پخته شده و بر روی کاغذ حک می شوند و در آخر کاغذ به وسیله غلطک خروجی خارج می شود.

تعمیرات فیوزینگ کپی زیراکس باید توسط متخصصان و مهندسان مجرب انجام بشود. تعویض و یا تعمیر این قطعه اگر به درستی انجام نشود در کارایی دستگاه اختلال ایجاد می کند.

زمان تعویض یا تعمیرات فیوزینگ کپی زیراکس

در بعضی از دستگاه های کپی و پرینتر کد هایی در خصوص تعویض فیوزینگ نمایش داده می شود. در سایر موارد زمانی که شما خطوطی را روی برگه ی چاپ یا پرینت گرفته شده مشاهده کردید به این معنی است که فیوزینگ دستگاه نیاز به تعویض دارد.

تکنسین های ما در مرکز تعمیرات فیوزینگ کپی زیراکس می توانند تمام عیوب پیش آمده برای این قطعه و یا دستگاه را به طور کلی برطرف کنند. تمام قطعات تعویض شده در دستگاه دارای ضمانت اورجینال می باشد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که تعمیرکاران این مجموعه همگی دارای مهارت فنی و متخصص در زمینه ی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس می باشند.

اینو بخون حتما به کارت میاد: نصب پرینتر بدون سی دی

تعمیرات دستگاه کپی زیراکس

تعمیرات فیوزینگ کپی زیراکس یکی دیگر از سرویس هایی است که توسط واحد تعمیرات دستگاه کپی زیراکس ارائه می شود. دستگاه  های کپی به دلیل حساسیت بالا و پیچیدگی های داخلی دچار اختلالات گوناگونی می شوند که مشکل فیوزینگ یکی از آن ها بود که به آن پرداختیم.

ایرادات دیگری مثل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی، وجود نقطه یا خطوط بر روی برگه ی کپی شده ، اتمام شارژ کارتریج و… هم وجود دارند. تمام مشکلات گفته شده توسط تیم تعمیرات دستگاه کپی زیراکس قابل ترمیم و تعمیر می باشد.

تعمیرات دستگاه کپی به دلیل پرکاربرد بودن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کارد فنی حاضر در واحد تعمیرات دستگاه کپی زیراکس می توانند تمام قطعات موجود در دستگاه کپی را در صورت لزوم تعمیر و یا تعویض کنند. تعمیرات دستگاه کپی زیراکس از طریق مراجعه ی حضوری به نمایندگی و یا استفاده از سرویس در محل دستگاه کپی زیراکس امکان پذیر است.

 

سرویس در محل تعمیرات کپی زیراکس

راه اندازی سرویس در محل زیراکس به کاربران کمک کرده است تا بدون مراجعه به نمایندگی دستگاه خود را تعمیر کنند. استفاده از سرویس در محل تعمیرات کپی زیراکس باعث می شود برای تعمیرات دستگاه نیازی به جا به جایی نداشته باشید.

گاهی امکان دارد دستگاه کپی بر اثر جا به جایی دچار اختلالات بیشتری بشود. ویژگی دیگر این سرویس مشاهده ی تمام مراحل تعمیرات دستگاه کپی و تعویض قطعات می باشد. تعمیرات فیوزینگ کپی زیراکس و تعویض این قطعه با استفاده از این سرویس انجام می شود.

 

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس در ایران با بهره مندی از متخصصان مجرب و مشاوران برتر به کاربران کمک می کند تا خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. سرویس های ارائه شده در این نمایندگی در دو بخش فروش و پس از فروش ارائه می شود.

شعار نمایندگی رسمی زیراکس تضمین کیفیت و مشتری مداری می باشد. نمایندگی مجاز زیراکس برای حمایت  از مشتریان در بخش های فروش، تعمیرات و گارانتی خدمات ارائه می کند. استفاده از مهندسان و نیروهای کارآمد سبب شده تا خدمات در این نمایندگی به بهترین شکل و در مدت زمانی کوتاه ارائه شود.

تعمیرات زیراکس

تعمیرات زیراکس از واحد هایی جداگانه تشکیل شده است. هر یک از این واحد ها به تعمیر یکی از محصولات زیراکس اختصاص یافته است. استفاده از مدرن ترین تجهیزات و امکانات در مرکز تعمیرات زیراکس باعث شده است تعمیرات با سرعت و کیفیت انجام شود. تعمیرات در این مرکز توسط متخصصان مجرب انجام می شود. در این مرکز هر دستگاه پس از تعمیر برای مشتریان تست شده و در صورت کارکرد درست تحویل داده می شود.

لینک های مفید:

 تعمیرات تخصصی کپی

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩