اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی زیراکس

تعمیر دستگاه کپی زیراکس و خدمات مرتبط با بهسازی این دستگاه غالباً به صورت سرویس در محل انجام می شود. چه ابعاد بالای این دستگاه امکان حمل و تحویل آن به تعمیرگاه را منتفی می سازد.

مگر در مواردی که امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به تعمیرگاه وجود داشته باشد. در اینصورت نیازی به حضور تعمیرکار در محل وجود ندارد و اشکالات پیش امده در قطعات دستگاه در مرکز تعمیر دستگاه کچی زیراکس مرتفع می گردد.

در هر حال، تعمیر دستگاه کپی زیراکس در این مرکز به دست کارشناسان زبدۀ این حوزه و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. تسلط کارشناسان این مرکز بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری دستگاه های کپی به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند.

تعمیر دستگاه کپی زیراکس

نمایندگی فتوکپی زیراکس

 نمایندگی فتوکپی زیراکس، با هدف پشتیبانی همه جانبه از کاربران خود، خدمات گوناگونی را ارائه میدهد، این مرکز فعالیت خود را در دو حوزه ی اصلی فروش و تعمیر قرار داده است. در نمایندگی فروش، متقاضیان میتوانند کلیه ی خدمات مرتبط با فروش و پیش از فروش را در غالب مشاوره و جلسات پرسش و پاسخ، دریافت نمایند.

کادر فروش فعال در نمایندگی فروش، این امکان را برای مشتری فراهم میکند که با دید بازتر و شناخت بالاتری، محصولا مورد نظر خود را از میان مدل ها و نسخه های مختلف فتوکپی زیراکس، انتخاب و خریداری نماید.

این محصول تطابق بیشتری با بودجه ی مورد نظر و نوع کاربری مشتریان دارد. بخش مهم و تخصصی دیگر در نمایندگی فتوکپی زیراکس، نمایندگی تعمیر انواع فتوکپی زیراکس میباشد.

این نمایندگی با کلیه ی ابزار و امکانات روز دنیا، مجهز است و کارشناسان و متخصصان حاضر در آن از میان برترین و زبده ترین متخصصان در سطح کشور، برگزیده شده اند. کارشناسان و متخصصان این نمایندگی با اشراف کامل بر ساختار سخت افزاری و تشکیلات نرم افزاری انواع دستگاه های فتوکپی زیراکس، به خوبی و با بالاترین دقت، قادرند اختلالات و ایرادات به وقوع پیوسته را تشخیص و در نهایت تعمیر و ترمیم سازند.

گفتنی ست که این مرکز به دلیل اطمینان بالایی که از صحت و کیفیت مراحل تعمیر دستگاه های کپی زیراکس دارد، برای تمامی خدمات خود، گارانتی و ضمانت نامه نیز صادر میکند. در ادامه به برخی از خدمات نمایندگی فتوکپی زیراکس اشاره میکنیم.

اینو بخون حتما به کارت میاد: تمیز کردن درام دستگاه کپی

تعمیر درام دستگاه فتوکپی زیراکس

نمایندگی تعمیر فتوکپی زیراکس از واحد های مجزایی تشکیل شده است که هر کدام هدفی خاص رادنبال میکنند. یکی از شاخه های کاری مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس که به صورت تخصصی و با کیفیت بالا دنبال میشود، تعمیر درام این دستگاه های کپی میباشد.

این سرویس شامل تمامی مدل های دستگاه کپی زیراکس میباشد و محدودیتی در این امر ندارد. فعالیت های بخش تعمیرات درام فتوکپی، در این مرکز با استفاده از به روز ترین تجهیزات و با همکاری زبده ترین متخصصان تعمیرات دستگاه کپی زیراکس در سطح کشور انجام میشود.

شما عزیزان میتوانید تمامی مشکلات و خرابی های درام دستگاه خود را برای تشخیص و تعمیر به موقع به مرکز نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا بسپارید.

تعمیر فیوزینگ فتوکپی زیراکس

یکی دیگر از خدماتی که به صورت تخصصی در نمایندگی فتوکپی زیراکس به انجام میرسد و واحد جداگانه ای به آن اختصاص داده شده است، واحد تعمیرات فیوزینگ کپی زیراکس میباشد. این تعمیرات مربوط و محدود به مدل خاصی از این دستگاه ها نمیشود و تمامی دستگاه های فتوکپی زیراکس را در بر میگیرد.

همانطور که میدانید مشکلات و خرابی های فیوزینگ دستگاه کپی، امری ست متداول که با سپردن آن به تعمیرکار مجرب دیگر نیاز به نگرانی ندارد. شما عزیزان هم در صورت برخورد به چنین مشکلی خواهید توانست آن را با خیال راحت به متخصصان تعمیر دستگاه های فتوکپی زیراکس در این مرکز بسپارید.

تعمیر درام فتوکپی زیراکس

یکی از قطعات مهم تشکیل دهنده ی تمام دستگاه های فتوکپی، درام میباشد. درام ها در صورت خرابی ممکن است باعث چاپ علائم مزاحم بر روی کاغذ ها بشوند. این خرابی ممکن است تا به جایی پیش روی داشته باشد که دستگاه فتوکپی زیراکس، دیگر قادر به انجام کپی نباشد و مسلما این اتفاق ناراحتی بسیاری را برای کاربر رقم میزند.

در چنین مواقعی مرکز نمایندگی فتوکپی زیراکس، آمادگی کامل دارد که تمامی امکانات و تخصص خود را برای تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس شما عزیزان به کار بگیرد. فراموش نکنید که تعویض درام امری ست که تخصص و تجربه ای بالا می طلبد، از این رو در مواقع خرابی درام، هرگز به مراکز نامعتبر مراجعه نکنید. چرا که ممکن است با تشدید خرابی، آسیب های جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد شود.

انجام شارژ کارتریج در نمایندگی فتوکپی زیراکس

شارژ کارتریج دستگاه فتوکپی زیراکس، از تخصصی ترین خدماتی ست که در مرکز نمایندگی فتوکپی زیرکس ارائه میشود. این کارتریج ها با بالاترین کیفیت ممکن مورد استفاده قرار میگیرند. شارژ کارتریج زیراکس جز اقداماتی ست که باید در نهایت دقت و ظرافت به انجام برسد.

از این رو توصیه میکنیم در مواقع لزوم حتما به نمایندگی فتوکپی زیراکس مراجعه کنید. کارشناسان واحد کارتریج، با تجربه ی مداوم نسبت به این کار میتوانند این خدمات را در با کیفیت بالا و متناسب با نوع دستگاه شما، دراختیارتان قرار دهند.

مرکز تخصصی تعمیر دستگاه کپی زیراکس

مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس یکی از تخصصی ترین زیرمجموعه های فعال در نمایندگی تعمیر دستگاه های کپی است. خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و مهندسان تعمیر تجهیزات اداری انجام می پذیرد.

مهندسان مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس به دلیل برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات و ایرادات این دستگاه هستند. متدهای به کار رفته در مرکز تعمیر فتوکپی Xerox پس از آنالیز دستگاه‌های کپی بی‌شماری جمع‌آوری و تدوین گشته ‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند.

 اولویت و تلاش ما در بخش تعمیرات کپی زیراکس، عدم تعویض قطعات اصلی دستگاه است تا دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال خود به کار ادامه دهد و همان کیفیت اولیه خود را بازیابد. تعویض قطعات تنها زمانی انجام می‌گردد که امکان ترمیم و تعمیر یک قطعه به طور کلی وجود نداشته باشد. به عبارتی دیگر تعویض قطعات اصلی دستگاه کپی زیراکس، آخرین راهکار انتخابی کارشناسان اعزامی است و حتی‌الامکان از این کار خودداری می‌گردد.

خدمات تعمیر دستگاه کپی زیراکس

تعویض قطعات دستگاه کپی زیراکس: با وجود تغییرات لحاظ شده در ساختار کپی ها، این محصولات نیز در گذر زمان نیز دچار استهلاک و خرابی قطعات می گردند. اگر چه در خرابی قطعات دستگاه کپی ممکن است عوامل بسیاری دخیل باشد لیکن بهترین راه جهت بازیابی کیفیت نخستین آن، مراجعه به یکی از مراکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیر و تعویض قطعات کپی است.

مرکزی که خدمات خود را مبتنی بر استانداردهای وضع شده از سوی شرکتهای سازنده ارائه می دهد و ضامن خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش است. در هر حال در صورتی که در روزهای اخیر متوجه بروز اختلال در کپی مورد استفاده خود شده اید و گمان می کنید که نیاز به تعویض قطعات کپی خواهید داشت می توانید خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش را از کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس دریافت نمایید.

تأمین مواد مصرفی دستگاه کپی زیراکس

عرضه مواد مصرفی دستگاه کپی زیراکس و ارائه خدمات مرتبط با تعویض آنها یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس است. در این مرکز خدمات مرتبط با تأمین و تعویض مواد مصرفی دستگاه کپی نظیر کاغذ، تونر، دولوپر و البته درام ارائه می گردد.

همانگونه که می دانید عدم استفاده از مواد مصرفی با کیفیت در دستگاه های کپی، در دراز مدت استهلاک قطعات را در پی خواهد داشت. از اینرو قویا توصیه می شود که مواد مصرفی این دستگاه را صرفاً از مراکز رسمی و مجاز تعمیرات زیراکس تهیه نمایید.

اصلی ترین مواد مصرفی که برای ماشین های اداری مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از کارتریج، جوهر شارژ، تونر شارژ، فوم رول، رول فکس، درام کارتریج و بلید کارتریج که توضیحات، شیوه تشخیص اصالت کالا، مشخصات و لیست قیمت آنها را می توانید از کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس جویا شوید.

این مطلب جذاب را از دست ندهید: کنترل قند خون با چاپگر سه بعدی

نکات مهم در تعمیر کپی زیراکس

توجه داشته باشید که تعمیر کپی زیراکس در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش‌های دیگر دستگاه خواهد گردید. آسیب های وارد شده به دستگاه کپی در برخی موارد با از کار انداختن کلی دستگاه امکان بازیابی و اصلاح آن را برای همیشه از بین می‌برد.

شما می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی نمایندگی تعمیر کپی زیراکس در کمترین زمان و با کمترین هزینه، دستگاه معیوب خود را تعمیر نمایید و اشکالات پیش آمده در آن را مرتفع کنید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی نمایندگی تعمیر دستگاه کپی زیراکس می‌باشد.

نکات مهم در تعمیر کپی زیراکس

سرویس در محل دستگاه کپی زیراکس

 در حال حاضر تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل، ضرورتی است برای بسیاری از کاربرانی که ممکن است به واسطه کار و فعالیت خویش به‌طور مداوم با دستگاه‌های کپی سر و کار داشته باشند.

فعالانِ صنعت چاپ و تصویر، کارمندانِ ادارات و … همگی، بخشی از کارهایِ روزانه خود را با کمک دستگاه‌هایِ کپی انجام می‌دهند، از این‌رو خرابی این دستگاه‌ها اختلالاتی را در روند کاری و اداری آ‌نها به وجود خواهد آورد. اگر فعالیت شما نیز در همین حوزه قرار می‌گیرد و در حال حاضر دستگاه کپی شما دچار افت عملکرد و خرابی گشته است، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس تعمیر دستگاه کپی در محل است.

شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی از تمامی آیتم‌های تخصصی و عمومی تعمیرِ گنجانده شده در تعمیرات دستگاه کپی Xerox  بهره‌مند گردید. کارشناسان تعمیر و سرویس دستگاه کپی در محل می‌توانند تمامی اقداماتی را که در تعمیرگاه کپی انجام می‌گردد، با حضور در محل، به شما ارائه نمایند.

نمایندگی کپی

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی متشکل از واحدهایی است که تعمیرات برندهای مختلف دستگاه کپی در آنها صورت می پذیرد. همان گونه که می دانید امروزه شرکت های متعددی در تولید ماشین های اداری فعالیت دارند که از جمله معروف ترین این برندها می توان به  دستگاه کپی کانن، شارپ، توشیبا، کونیکا مینولتا، زیراکس، اچ پی، سامسونگ، پاناسونیک و… اشاره کرد.

 نمایندگی تعمیرات کپی جهت تعمیرات دستگاه کپی هریک از این برندها کارگاهی مجزا را در نظر گرفته است و متخصصان و تعمیرکاران محصول مورد نظر را به همکاری فراخوانده است.

تجهیزات و امکانات مدرن جهت تعمیرات دستگاه کپی در هریک از واحدها فراهم شده و کاربران ماشین های اداری می توانند با خاطری آسوده، تعمیرات دستگاه کپی خود را به متخصصان و مهندسان این مرکز بسپارند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩