اشتراک گذاری

سرویس در محل پرینتر ریکو

کاربران دستگاه‌های مرتبط با چاپ نظیر پرینتر ریکو اگرچه ممکن است در زمینه حمل و جابجایی دستگاه دردسرهای کمتری را متحمل گردند، (به دلیل ابعاد کوچکتری که این دستگاه‌ها دارند) اما به سبب ظرافت ساختار این دستگاه‌ها و احتمال آسیب بیشتر در زمان جابجایی، اولویت را به حضور کارشناسِ تعمیر پرینتر ریکو در محل می‌دهند.

این موارد ما را بر آن داشت تا با درنظر گرفتن «سرویس در محل پرینتر ریکو» و با اعزام کارشناسان تعمیر خود به مکان مورد نظر، کاربران این دستگاه ها را از دردسرهای معمول در زمان تعمیر، رهایی بخشیم. سرویس در محل پرینتر ریکو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ریکو است که در راستای رضایتمندی مشتریان و آسایش هموطنان گرامی به دست تیمی از مهندسان زبده و کارآمد این حوزه انجام می پذیرد.

کارشناسان بخش «سرویس در محل پرینتر ریکو» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند. در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس پرینتر Ricoh در محل انجام شده و نیازی به خارج کردن دستگاه و جابجایی آن نیست. بعلاوه کارشناسان اعزامی ما آرشیوی از قطعات جانبی را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابی هر یک از قطعات، بی‌هیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایند.

سرویس در محل پرینتر ریکو

مزایای استفاده از سرویس در محل پرینتر ریکو

سرویس در محل پرینتر ریکو برای بسیاری از کاربرانِ امروزیِ این دستگاه، ضروری و بایسته به‌نظر می‌رسد؛ ضروری از آن روی که ظرافت بالای دستگاه حمل و جابجایی آن را دشوار ساخته است.

این دشواری سبب گشته است تا بسیاری از کاربران در زمان خرابی دستگاه، اولویت را به حضور کارشناسِ تعمیر و سرویس در محل پرینتر ریکو دهند و قید جابجایی و حمل آن را بزنند. استفاده از سرویس در محل پرینتر ریکو علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل گردند.

بعلاوه با حضور کارشناس سرویس در محل پرینتر این امکان فراهم می گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر دستگاه از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان حاصل شود. در این روش، کاربر این امکان را می یابد تا بر عملکرد کارشناس تعمیر نظارت داشته باشد و از راهنمایی ها و مشاوره های ارائه شده توسط کارشناسان استفاده نماید.

واحدهای تعمیرات ریکو

تعمیرات ریکو در راستای برآورده سازی نیازهای کاربران این برند در حیطه تعمیر و ترمیم، تیمی از کارشناسان و مهندسان سخت افزاری و نرم افزاری را به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر و عیب یابی را در اختیار آنان قرار داده است.

این امر سبب گشته تا هر محصول معیوب در این مرکز، ظرف مدت زمانی کوتاه عیب یابی شده و توسط کارشناسان خبره، بهسازی شود. کاربران گرامی هریک از دستگاه های ریکو (اعم از پرینتر، پروژکتور، فتوکپی و … ) می توانند در مرکز تعمیرات پرینتر ریکو حضور یابند و تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهبود، بهسازی، بازیابی، سرویس های دوره ای و گردگیری های تخصصی دستگاه های ریکو را بازیابند.

در صورتی که امکان مراجعه به تعمیرگاه وجود نداشته باشد می توان با استفاده از سرویس در محل پرینتر ریکو و سایر محصولات، دستگاه معیوب را تعمیر وبهسازی نمود.

خدمات سرویس در محل ریکو

  • تعمیر، سرویس و بهسازی پروژکتور ریکو
  • سرویس در محل پرینتر ریکو
  • سرویس در محل دستگاه کپی ریکو
  • سرویس در محل فکس ریکو

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه سرویس در محل ریکو، فروش، تعمیر محصولات ریکو و آموزش تعمیرات، تمامی امکانات خویش را به‌کار گرفته و خود را ملزم به رعایت تمامی استانداردها و ضوابط مربوطه ساخته است. در این مرکز، تعهد به اجرای اصول و پیاده‌سازی استانداردهای لازم، سبب ارتقاء سطح کیفی خدمات در دو حوزه فروش و تعمیر محصولات گشته و کسب موفقیت‌های روزافزون را در پی داشته است.

سازماندهی پارت‌های فروش و ارتقاء امکانات فنی آن‌ها، تعهد و التزام به اجرای استانداردهای بین‌المللی، استفاده از به‌روزترین ابزار تعمیر و ترمیم در تعمیرگاه ریکو به ویژه مرکز تعمیرات پرینتر ریکو، همکاری با گروهی از زبده‌ترین متخصصان تعمیر کشور و… برخی از ویژگی‌های نمایندگی ریکو است که سبب گشته – به اذعان بسیاری از همکاران- این مرکز، به عنوان یکی از مجموعه‌های موفق و پیشرو در ارائه خدمات فروش و تعمیر ریکو شناخته گردد.

در صورتی که امکان مراجعه به تعمیرگاه وجود نداشته باشد می توان با استفاده از سرویس در محل پرینتر ریکو و سرویس در محل سایر محصولات، دستگاه معیوب را تعمیر وبهسازی نمود.

جهت مطلعه اخبار ، مقالات ، سوالات متداول و محصولات ریکو به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩