فروشگاه مرکزی زیراکس ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و سرویس‌های پیش از فروش محصولات زیراکس به مراجعان گرامی است. در حالی که همه‌جا صحبت از خدمات پس از فروش است مدیریت این مرکز کارشناسان خود را ملزم به ارائه «خدمات پیش از فروش» نیز ساخته‌ است.

اما خدمات پیش از فروش به چه معناست؟ خدمات پیش از فروش دربردارنده تمامی اطلاعاتی است که ممکن است خریدار پیش از اقدام به خرید به آن‌ها نیاز داشته باشد. مشاوره پیش از فروش محصولات زیراکس در این مرکز توسط کارشناسانی انجام می‌پذیرد که بر ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هر یک از دستگاه‌های زیراکس تسلط دارند.

تسلط کارشناسان فروشگاه مرکزی زیراکس سبب گشته تا خریداران محترم، پیش از تهیه یک محصول، با ویژگی‌ها، ساختار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و شیوه‌های کار با آن آشنا شوند و بهترین، مناسب‌ترین و مقرون بصرفه‌ترین انتخاب را داشته باشند.

فروشگاه مرکزی زیراکس

نمایندگی فروش پرینتر زیراکس

پرینترهای زیراکس را میتوانیم از قدرتمند ترین پرینترها در سراسر جهان به شمار آوریم. کیفیت و قدرت این محصولات، از آن ها پرینترهای پرطرفداری ساخته و بسیاری از کاربران و متقاضیان را روانه ی بازار کرده است. اگر شما نیز از متقاضیان خرید این تجهیزات باشید، حتما میدانید، این پرینتر ها به انواع مختلفی تقسیم میشوند که هر کدام از آن ها برای کاربرد های متفاوتی، طراحی و روانه ی بازار شده است.

چاپگرهای زیراکس ، در حوزه های مختلفی به فروش میرسند. برخی از این تجهیزات کاربری سبک و عمومی دارند، برخی مناسب حجم بالایی از کار هستند. از آن جا که این تولیدات تفاوت های بسیاری در ساختار و کارایی دارند، انتخاب و خرید دستگاه مورد نظر را برای متقاضیان خرید پرینتر زیراکس ، با دشواری های خاص خود، همراه ساخته اند.

در خصوص رفاه حال کاربران و متقاضیان عزیز خرید این تجهیزات ، نمایندگی فروش پرینتر زیراکس امتیازات فراوانی را برای ارائه به این عزیزان، در نظر گرفته است. این مجموعه ی بزرگ، با گرد هم آوردن مجرب ترین و با تجربه ترین مشاوران فروش، میتواند هر گونه کمک و راهنمایی، در زمینه ی شناخت کارایی و خصوصیات، محصول را در اختیار خریداران قرار دهد و در نهایت محصولات با کیفیت را به همراه گارانتی و ضمانت نامه ی کتبی به فروش برساند.

نمایندگی فروش دستگاه کپی زیراکس

اصلی ترین و مهم ترین محصول تولیدی کمپانی زیراکس ، دستگاه کپی این کمپانی است. دستگاه‌های کپی در پیشبرد اهداف ادارات و مراکز کاری نقش بسزایی ایفا میکنند. نمایندگی فروش دستگاه کپی زیراکس ، خدمات گسترده ای را برای عرضه و فروش این محصولات در نظر گرفته است چرا که کیفیت بالای این محصولات، از دیرباز تا کنون، سبب شده روز به روز به کاربران ایرانی این محصولات اضافه شود.

نمایندگی فروش دستگاه کپی زیراکس، با شناخت و درک قوی از انتظارات کاربران و رعایت تمامی اصول مشتری مداری، قادر است فروش انواع این محصولات را عهده دار شود. از مهم ترین اهداف این نمایندگی ، فروش استاندارد و مطمئن انواع دستگاه های کپی زیراکس است. کاربران و خریداران این محصولات از امتیازات فراوانی از جمله مشاوره های فروش، خدمات جامع گارانتی و گواهی اصالت کالا، برخوردار خواهند شد.

نمایندگی فروش اسکنر زیراکس

خدمات فروش نمایندگی زیراکس، تنها به عرضه ی پرینتر ها و دستگاه های کپی این کمپانی اختصاص ندارد. یکی دیگر از اصلی ترین حوزه های کاری این مجموعه، فروش اسکنرهای زیراکس با بهترین شرایط ممکن است. با این هدف، نمایندگی فروش دستگاه اسکنر زیراکس عرضه ی تمامی دستگاه های اسکن این کمپانی را به عهده دارد.

متقاضیانی که قصد خرید هر یک از تجهیزات اسکن زیراکس را دارند، میتوانند با مراجعه و یا تماس از طریق خطوط این نمایندگی فروش ، از راهنمایی های مشاوران فروش این مرکز بهره مند شوند. مشاوره های تخصصی و عمومی با کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی زیراکس موجب میگردد، اطلاعات عمومی کاربران نسبت به انواع محصولات ، افزایش یابد و درنهایت آن ها بتوانند کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایند. متقاضیان خرید این محصولات میتوانند محصول مورد نظر خود را پس از انتخاب، با بهترین شرایط ممکن و به همراه گارانتی و ضمانت نامه ی کتبی خریداری نمایند.

مشاوره پیش از فروش محصولات زیراکس

فروشگاه مرکزی زیراکس تیمی از برترین کارشناسان حوزه فروش را به همکاری فراخوانده است. این امر سبب گشته تا مراجعان و مشتریان محترم قادر باشند با دریافت تخصصی‌ترین مشاوره‌های پیش از خرید، با آگاهی تمام و بی‌هیچ شک و ابهامی، نسبت به خرید محصول مورد نیازشان اقدام نمایند. در صورتیکه شما نیز قصد خرید یکی از تولیدات شرکت زیراکس را دارید، می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان فروشگاه مرکزی زیراکس دریافت نمایید.

کارشناسان فروشگاه مرکزی XEROX بدلیل ارتباط‌های مداوم با سایت‌های خبری، سایت اصلی کمپانی زیراکس و نیز کار با محصولات این شرکت (چه در زمینه فروش و چه در زمینه تعمیر) تخصص و تسلط جامعی در ارتباط با ساختار و عملکرد محصولات این شرکت یافته‌اند. آنها می‌توانند راهنمای مشتریان گرامی فروشگاه مرکزی زیراکس در هر زمینه‌ای باشند.

فروش انواع محصولات زیراکس

فروش انواع محصولات زیراکس در این مرکز سبب گشته تا خریداران محترم بتوانند با یک بار مراجعه به فروشگاه مرکزی زیراکس تمامی دستگاه‌های مورد نیاز خویش را خریداری نمایند. عرضه تمامی محصولات زیراکس ، همگی در یکجا و آن هم با قیمت مصوب شرکتی انجام میگیرد. خریداران محترم از گشت و گذارهای زمانبر، رهایی می‌یابند. در این فروشگاه این فرصت را فراهم است تا با دریافت تمامی خدمات پس از فروش، با صرف مدت زمانی اندک و به بهترین نحو ممکن نسبت به خرید دستگاه مورد نیاز اقدام نمایند.

برخی از محصولات عرضه شده در این مرکز عبارتند از:

  • فروش انواع پرینتر زیراکس
  • فروش انواع کپی زیراکس
  • فروش انواع اسکنر زیراکس
  • فروش انواع مدلهای پروژکتور زیراکس
  • فروش انواع مانیتور زیراکس
  • ارائه جدیدترین محصولات در فروشگاه مرکزی زیراکس

فروش قطعات جانبی محصولات زیراکس

فروش قطعات جانبی محصولات زیراکس در این مرکز در راستای برآورده‌سازی نیاز کاربرانی صورت گرفته است که با بروز اشکال در دستگاه‌هایشان ناچار به تعویض یک قطعه یا قطعاتی از آن هستند. کاربران مذکور می‌توانند با حضور در فروشگاه مرکزی زیراکس و مراجعه به پارت قطعات جانبی، نسبت به تهیه و خرید قطعه مورد نظر خود اقدام نمایند.

بعلاوه محصولات جانبی دستگاه‌های زیراکس نظیر کارتریج، جوهر، صفحه نمایش و مواردی از این دست نیز در این مرکز به فروش می‌رسد. غالب قطعات و دستگاه‌های عرضه شده در فروشگاه مرکزی زیراکس مشمول گارانتی و ضمانت می‌باشند.

فروش قطعات جانبی محصولات زیراکس

نمایندگی زیراکس و واحدهای تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس در ایران با تیمی از مجرب‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت‌افزاری و اختلالات نرم‌افزاری محصولات این شرکت می‌باشد. مدیریت این مجموعه به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض یک دستگاه تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع محصولات زیراکس، این محصولات را تنها به نمایندگی‌‌ تعمیرات زیراکس بسپارید. با چنین انتخاب هوشمندانه‌ای، شما از صداقت در اعلام عیوب دستگاه و نیز دستمزد منصفانه کادر فنی آسوده‌خاطر خواهید بود.

امتیازات دیگر نمایندگی زیراکس صرفه‌جویی در زمان و هزینه، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر و تعمیر دستگاه‌هایی است که سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌اند. تعمیرات زیراکس، عرضه جدیدترین محصولات در فروشگاه مرکزی زیراکس و در نهایت برگزاری تخصصی‌ترین دوره‌های آموزش تعمیرات زیراکس از جمله خدمات ارائه شده در نمایندگی زیراکس است. واحدهای تعمیرات زیراکس در بخش زیر معرفی می‌گردند.

شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به سایر صفحات وب سایت، اخبار، محصولات، مقالات و سوالات متداول زیراکس را پیگیری و دنبال نمایید.