اشتراک گذاری

تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو

پرینتر نیز، همانند تمامی دستگاه های مکانیکی دیگر، متشکل از اجزا متعددی است که امکان بروز خرابی در هر یک از آنها وجود دارد. در میان اجزا پرینتر، فیوزینگ از آن دست قطعاتی است که بروز خرابی در آن، افت کیفیت چاپ را در پی خواهد داشت.

از این رو خرابی های فیوزینگ می بایست در اسرع وقت تعمیر و برطرف گردد. در صورتی که تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو با تأخیر مواجه شود، خرابی سایر قطعات و استهلاک زود هنگام دستگاه، دور از انتظار نخواهد بود. در صورت نیاز به سرویس های این بخش از دستگاه می توانید به مرکز تخصصی تعمیر پرینتر ریکو مراجعه کرده و خدمات مرتبط با تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو را دریافت نمایید.

کارشناسان ما در پارت تعمیرات تخصصی پرینتر ، پس از آنالیز عملکرد دستگاه پرینتر و عیب یابی صحیح دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی آن اِعمال می نمایند و در صورتی که اشکال از یونیت فیوزینگ پرینتر ریکو باشد، اقدام به تعمیر یا تعویض آن خواهند نمود.

تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو

سرویس های مرتبط با تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو

برخی از خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو که در این مرکز ارائه می شوند عبارتند از:

  • تعویض و تعمیر ناخنک هاترولر و پرس
  • تعمیر و تعویض پوسته فیوزینگ
  • تعویض و تعمیر پاک کننده پرس
  • تعمیر و تعویض ابری هاترولر
  • تعویض و تعمیر پرس در مرکز تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو
  • تعمیر و تعویض هاترولر
  • تعویض و تعمیر بوش هاترولر
  • تعمیر و تعویض بلبرینگ هاترولر و پرس
  • تعویض و تعمیر ترمیستور در مرکز تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو
  • تعمیر و تعویض لامپ فیوزینگ

روند تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو

در صورتی که امکان تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو وجود نداشته باشد تعمیرکاران ما در نمایندگی ریکو اقدام به تعویض آن با یک نمونه نو و اورجینال می نمایند. نیاز به تعویض فیوزینگ پرینتر ریکو، گاه توسط هشدارهایی از سوی دستگاه به کاربر اعلام می گردد. برای مثال بعضی از پرینترها، با بروز اختلال در عملکرد فیوزینگ، بصورت اتوماتیک و با کدهای مخصوص هشدارهایی مبنی بر نیاز به تعویض فیوزینگ را به کاربر اعلام می دارند.

وجود خطوطی بر روی کاغذ چاپ شده نیز میتواند نشانه ای برای تعویض فیوزینگ و یا یکی از قطعات آن باشد. در چنین مواقعی بهتر است پیش از اقدام به تعویض و یا تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو با یکی از کارشناسان ما در نمایندگی رسمی ریکو مشورت نمایید. قطعات قابل تعویض فیوزینگ پرینتر عبارتند از: هاترولر، بوش هاترولر، بلبرینگ هاترولر و پرس، ترمیستور، لامپ فیوزینگ، ناخنک هاترولر و پرس، پوسته فیوزینگ، پاک کننده پرس، ابری هاترولر، پرس.

تعمیرات پرینتر ریکو

تعمیر پرینتر ریکو در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیرات پرینتر ریکو تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید.

در موارد عادی و غیرتخصصی، کارشناسان ما راهکارهایی جهت تعمیر چاپگر ریکو به شما ارائه خواهند داد تا نیازی به حمل دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه نباشد و اشکالات ایجاد شده به صورت تلفنی رفع گردد. در موارد تخصصی و اشکالات فنی شدید، -نظیر نیاز به تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو- شما می توانید دستگاه خود را به این مرکز تحویل داده و پس از طی فرآیندهای تعمیر، آن را به صورت سالم، گردگیری شده و بی هیچ عیب و نقصی دریافت نمایید.

در صورتی که امکان جابجایی و تحویل دستگاه به تعمیرگاه را ندارید می توانید از سرویس در محل پرینتر ریکو استفاده نمایید.

تعمیرات ریکو

مرکز تعمیرات ریکو در راستای برآورده‌سازی نیازهای کاربران این برند در حیطه تعمیر و ترمیم، تیمی از کارشناسان و مهندسان سخت افزاری و نرم افزاری را به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر و عیب یابی را در اختیار آنان قرار داده است. این امر سبب گشته تا هر محصول معیوب در این مرکز، ظرف مدت زمانی کوتاه عیب یابی شده و توسط کارشناسان خبره، بهسازی شود.

کاربران گرامی هریک از دستگاه های ریکو (اعم از پرینتر، پروژکتور، فتوکپی و … ) می توانند در مرکز تعمیرات ریکو حضور یابند و تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهبود، بهسازی، بازیابی، سرویس های دوره ای و گردگیری های تخصصی دستگاه های ریکو را بازیابند. پارتهای ارائه دهنده خدمات تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی شده اند.

نمایندگی ریکو

مدیریت نمایندگی ریکو در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد. مدیریت نمایندگی ریکو در ایران تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد و در این راستا «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» را دو رکن اساسی و لاینفک فعالیت های مجموعه خویش قرار داده است.

شما کاربران گرامی نیز می توانید با حضور در نمایندگی ریکو در ایران و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش، خدمات تخصصی مورد نیاز را دریافت دارید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩